Košík
Obchodní podmínky
Prvotním zájmem naší firmy je dodávat zákazníkům objednané zboží včas, v požadované kvalitě, odpovídající platným normám. Spokojený zákazník je naším konečným cílem.
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti STENO CZ s.r.o., se sídlem Mikulovice 304, 530 02 Pardubice, identifikační číslo: 25941020, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové oddíl C, vložka 16336 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník “) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.steno.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní.
Uvedené dodací a obchodní podmínky jsou podkladem pro veškerá obchodní ujednání firmy STENO CZ s.r.o. a jsou součástí veškerých kupních smluv bez ohledu na to, zda odběratelem je fyzická (soukromá) či právnická osoba nebo firma.
Dodávky zboží se uskutečňují na základě písemné objednávky. U smluvních partnerů musí být vzhledem k dohodnutým dodacím lhůtám podána v určeném termínu. U ostatních musí být v objednávce udány veškeré náležitosti k identifikaci firmy. Dále objednávka obsahuje druh zboží, požadované množství, případně barvu a termín dodání. Standardní zboží nabízené naší firmou dodáme do 10 dnů, zboží na objednávku (v ceníku označené hvězdičkou) do 1 měsíce. V případě dočasného výpadku skladových zásob u některého z objednaných výrobků upozorní dodavatel odběratele na jeho momentální nedostupnost nejpozději v den, kdy dochází k pravidelným dodávkám zboží do jeho firmy.
Sortiment a ceny dodávaného zboží jsou určeny ceníkem/katalogem platným v daném období. Dodavatel si vyhrazuje právo na změny cen i sortimentu, o čemž informuje stálé odběratele alespoň 1 měsíc před změnou platnosti. Aktuální informace jsou vždy uvedeny na www.steno.cz.
Dodací lhůta je splněna v případě vlastního odvozu okamžikem naložení, v případě požadavku ze strany odběratele na zaslání zboží okamžikem jejího podání k přepravě, při rozvozu firmou STENO CZ s.r.o. okamžikem převzetí zásilky.
Záruční doba je pro všechny výrobky stanovena v souladu s ustanovením zákona, tj. 2 roky. U vybraných výrobků je záruční doba delší a je uvedena v záručním listě včetně podmínek, za kterých ji lze uplatnit.
Závady v dodaném zboží nebo jeho neúplnost je povinen odběratel bezodkladně nahlásit dodavateli. Reklamace od konečného zákazníka se řeší podle reklamačního řádu nebo dohodnutých pravidel. Ke každému reklamovanému výrobku je nutné vyplnit „Reklamační protokol“, který je ke stažení na https://steno.cz/clanky/dokumenty.
Pokud není v těchto podmínkách stanoveno jinak, platí ustanovení Obchodního a Občanského zákoníku. Tyto podmínky se ve smyslu § 273 Obchodního zákoníku považují za Všeobecné obchodní podmínky firmy STENO CZ s.r.o.
Řešení sporu je dle § 14 Zákona o ochraně spotřebitele o možnosti mimosoudního řešení sporu možné řešit i mimosoudní cestou.
Ke kupní ceně zboží budou připočteny případné poplatky za dopravné v závislosti na celkové výši ceny nákupu (130 Kč k objednávce při platbě bankovním převodem do 5.000 Kč bez DPH nebo 160 Kč při platbě dobírkou do 5.000 Kč bez DPH, 6 € k objednávce do 300 € bez DPH nebo 8 € k objednávce do 300 € bez DPH pro maloobchod), popřípadě také dodatečné poplatky u zboží s nadměrnou velikostí nebo hmotností (např. PPR trubky 6216, 6220 - při objednání měnsího množství než 1 balení od každé dimenze účtujeme dopravné 500 Kč bez DPH.)
Reklamaci zboží lze uplatnit pouze v případě, že byla dodržena veškerá montážní pravidla, návody na instalaci, použití a údržbu daného výrobku (ke stažení zde).
Pro urychlení reklamace zboží, které řeší servisní technik na místě, je vhodné kontaktovat přímo servisní středisko daného výrobce, které vyšle technika přímo na místo instalace (kontakty naleznete v záručním listu, případně na webových stránkách příslušného výrobce), v ostatních případech, prosím, vyplňte reklamační formulář, který naleznete zde.
Zboží zabalte a s reklamačním protokolem zašlete na adresu STENO CZ s.r.o., Mikulovice 304, 530 02 Pardubice.
Naši pracovníci udělají vše pro to, aby reklamace byla vyřešena co nejdříve, nejdéle však do 30 dnů. Zboží ve většině případů zasíláme na posouzení jeho výrobci nebo smluvnímu servisu daného výrobce. Po posouzení reklamovaného výrobku Vás budeme informovat o výsledku reklamačního řízení.
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: STENO CZ s.r.o., Mikulovice 304, 530 02 Pardubice, adresa elektronické pošty info@steno.cz, telefon 605 246 518.
Ochrana osobních údajů
Sdělení o ochraně osobních údajů ve společnosti STENO CZ s.r.o.
Dnem 25. května 2018 vstupuje v účinnost nové obecné nařízení o ochraně údajů (GDPR), jehož účelem je vytvořit konzistentní pravidla ochrany údajů v rámci Evropské unie.
Pro společnost STENO CZ s.r.o. je ochrana osobních údajů jednou z prvořadých cílů. Společnost STENO CZ s.r.o. prohlašuje, že za účelem naplnění této priority dodržuje právní předpisy EU týkající se ochrany osobních údajů a zavazuje se k dodržování obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR)
Společnost STENO CZ s.r.o. se tak hlásí ke všem zásadám zpracování osobních údajů a ubezpečuje, že osobní údaje všech subjektů údajů jsou zpracovávány v souladu se zásadou zákonnosti, korektnosti, transparentnosti, výlučně pro splnění účelu a v maximálně omezeném, minimálním množství.
Společnost STENO CZ s.r.o. zároveň respektuje a chrání práva všech subjektů osobních údajů a prohlašuje, že zavedla veškerá dostupná opatření pro dosažení spolehlivé ochrany osobních údajů.
Znění souhlasu:
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Společnost STENO CZ s.r.o., se sídlem Mikulovice č.p. 304, 530 02 Mikulovice, IČ: 25941020, zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, spisová značka: oddíl C, vložka 16336, (dále jen „Správce“), zejm. za účelem nabídky, prodeje a servisu zboží a poskytování služeb shromažďuje, zpracovává a uchovává osobní údaje fyzických osob na straně svých obchodních partnerů, včetně zákazníků (dále jen „Subjekt údajů“).
Níže podepsaná osoba (dále jen „Subjekt údajů“), uděluje podpisem tohoto Souhlasu Správci dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „nařízení GDPR“) souhlas se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, které Správci poskytla či poskytne (dále jen „Údaje“), a to
-
pro tyto účely:
nabídky a prodeje zboží a poskytování služeb včetně servisních služeb a půjčování zboží dle předmětu podnikání Správce a plnění jeho povinností v této souvislosti, pro účely užívání webových stránek provozovaných Správcem tj. www.steno.cz a jiných webových stránek Správce, pro vedení vzájemné telefonické, e-mailové či jiné písemné a ústní komunikace, pro vnitřní potřebu evidence a vyhodnocování obchodů a služeb, jakož i pro placení a vymáhání pohledávek, jakož i pro zasílání informačních e-mailů, SMS a telefonických nabídek a poštovních zásilek Správce týkajících se výhodných nákupů zboží a pořízení služeb, včetně slev, akcí a zajímavostí, které souvisí s předmětem činnosti Správce a jeho smluvních partnerů a dalších zpracovatelů, včetně telemarketingu a zasílání obchodních sdělení vč. newsletterů a rovněž ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů,
b) pro následující osobní údaje Subjektu údajů:
jméno a příjmení, titul, název firmy, adresa trvalého či jiného pobytu, místa podnikání, provozovny, či jiná uvedená adresa, datum narození, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, bankovní spojení, telefonní číslo či čísla a e-mailová adresa či adresy, IP adresa a informace z internetového prohlížeče, geolokační údaje, fotografie či podobizna, číslo obč. průkazu, řidičského či jiného průkazu, údaje z poskytnutých dokladů včetně technických průkazů ke zboží, případně údaje další, které Subjekt údajů poskytne Správci,
c) pro období jednání o uzavření Smlouvy, pro dobu trvání Smlouvy a využívání produktů a služeb Správce, nejdéle však na dobu 10 let poté, pokud nedojde k odvolání tohoto souhlasu dříve.
d) také pro případ , že Subjekt údajů poskytne v souvislosti s uzavíráním Smlouvy či v souvislosti s tím kopii občanského průkazu, rodného listu, řidičského průkazu, pasu, průkazu zdravotní pojišťovny či jiného dokladu, a zároveň výslovně nesdělí, že nesouhlasí s uchováváním kopií dokladů, bude Správce zpracovávat a uchovávat tyto kopie a údaje nacházející se na nich (vč. fotografie), a to po dobu trvání účelu dle písm. a) v souladu s tímto Souhlasem.
Subjekt údajů uděluje souhlas s poskytnutím osobních údajů pro výše uvedené účely s tím, že:
a. Správce zpracovává a uchovává osobní údaje Subjektu údajů pro (i) účely zasílání nabídky produktů a služeb, (ii) marketingové a obchodní účely, (iii) vedení údajů o platební morálce Subjektu údajů a vymáhání pohledávek.
b. Subjekt údajů souhlasí se zasílání informačních e-mailů, SMS a telefonických nabídek a poštovních zásilek Správce týkajících se výhodných nákupů zboží a pořízení služeb, včetně slev, akcí a zajímavostí, které souvisí s předmětem činnosti Správce a jeho smluvních partnerů, včetně telemarketingu a zasílání obchodních sdělení vč. newsletterů ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších právních předpisů,
c. Správce s osobními údaji neobchoduje , jsou poskytovány pouze pro jejich použití Správcem a s ním propojenými subjekty a subjekty – zpracovateli, které Správce využívá jako poddodavatele pro splnění svých závazků a zajištění realizace výroby a distribuce zboží a poskytování služeb (například dopravce), jakož i k zajištění plnění jeho zákonných povinností (například daňový poradce nebo dodavatel IT služeb). Zpracovatelé jsou rovněž vázáni povinností chránit osobní údaje subjektů vhodnými organizačními a technickými prostředky. S poskytnutím osobních údajů těmto subjektům svým podpisem Subjekt údajů dává rovněž svůj souhlas a bere na vědomí nezbytnost tohoto dalšího zpracování.
Prohlášení Správce: Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci Správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se Správcem a další osoby jsou povinny zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a Správce s osobními údaji nakládá způsoby určenými zákonem a vnitřními směrnicemi.
Poučení k udělenému souhlasu: Subjekt údajů má právo svůj souhlas kdykoliv odvolat, právo požádat Správce o informaci o zpracování osobních údajů, právo požadovat vysvětlení, korekci, odstranění závadného stavu, výmaz či blokování osobních údajů. Správce je povinen bez zbytečného odkladu sdělit informace o účelu zpracování, osobních údajích či jejich kategoriích, které jsou zpracovávány, příjemcích či kategoriích příjemců, jimž byly osobní údaje zpřístupněny a informace o povaze automatizovaného zpracování, pokud jsou údaje využívány pro rozhodování o právech Subjektu údajů, právo požádat Správce o vysvětlení a dále právo vyzvat Správce k odstranění protiprávního stavu, domnívá-li, že Správce zpracovává osobní údaje v rozporu se zákonem, právo obrátit se na pověřence správce anebo na dozorový orgán (Úřad pro ochranu osobních údajů), domnívá-li se, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů.
Subjekt údajů potvrzuje, že poskytnutí jeho údajů je dobrovolné a že se seznámil se svými právy a tímto s poskytnutím osobních údajů za výše uvedených podmínek s o u h l a s í .